duminică, 17 februarie 2008

POLITICA in scoli

"Scoateţi odată cortegiul funerar din curtea şcolii!"
15/02/2008 -Jurnalul National

"Undeva, nu foarte departe de Piteşti, şi doar la şapte km de vestitul Rucăr, se află Dâmbovicioara. O comună cu un mirific potenţial turistic. Subiectul povestirii mele este şcoala din sat. Pentru că sunt copii cam puţini, a trebuit să se formeze clasa de simultan. Cei de la ţară ştiu despre ce vorbesc, adică cei din clasa I învaţă cu cei din clasa a III-a. Cum este o şcoală de sat, mi-am propus ca băiatul meu, care acum «studiază» la Podu Dâmboviţei, să aibă aceleaşi şanse cu copilul prietenei mele din Bucureşti. E o nebunie să creadă cineva că se poate întâmpla aşa ceva! Nu are rost să discutăm de cum se chinuiesc profesorii şi învăţătorii de aici să respecte programa, dar mă gândeam că măcar condiţiile să fie cât de cât asemănătoare.La şedinţa cu părinţii mi-am spus punctul de vedere, cum văd eu că ar trebui să arate clasa şi şcoala. Cum era de aşteptat, celelalte mame m-au ales reprezentantă.citeste mai departe http://www.jurnalul.ro/articole/117031/-scoateti-odata-cortegiul-funerar-din-curtea-scolii!
Comentariu
vai de noi ! scris de GEO 15/02/2008 08:16:10 Considerand ca Inspectorul general scolar in cauza este un mic "puisor" pe langa alte functii din minister va dati seama ce invatamant se face in tara aceasta numita ROMANIA. Se spune ca in scoala nu se face politica dar un inspector general scolar din prima zi de numire incepe o intensa propaganda in favoarea partidului care l-a propulsat in functie

LA PUTERE (Marţi, 12 februarie 2008, 23:22)
Noul P.C.R. [anonim]
Responsabilitatea este intotdeauna a celor care cheltuiesc banii nostri ca sa ramana LA PUTERE si in OPOZITIA (PSD) care sustine PUTEREA ,pentru unicul lor scop din ultimii 3 ani, acela de a se opune Reformelor.
GUVERN=PSD+PNL,
PARLAMENT=PSD+PNLSRI=PSD,
SIE=PNL,
TVR1=PSD, CNA=PSD,
CNSAS=PSD+PNLCSM = PSDRAAPPS = PNL
Curtea de conturi=PNL
Corpul de control al Primului Ministru = PNL
Corpul de control al fiecarui minister = PNL+UDMRCCR = PSD+PNL+PD
Ministerul de Justitie = PNL
Ministerul Economiei = PNL
Ministerul Transporturilor = PNL
Guvernul + Marius Oprea, care au scos Ordonanta CNSAS prin care magistratii si candidatii in alegeri NU MAI SUNT VERIFICATI = PNL
Ce tarziu VAD europenii ceva de domeniul evidentei...!Probabil ca se uita numai la Televizor.
Mesaj preluat de pe http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2342362-romania-este-cale-piarda-10-ani

Niciun comentariu: